SON DAKİKA
[02:08] Pusu kurup ateş etti polis ekiplerini görünce yaya olarak kaçtı -- [22:35] Yüzde 50 uygulaması kaldırıldı -- [17:17] Makam aracı yolda kaldı bütün karizma bitti -- [14:43] Köpeğe çarpmamak için kaza yaptı -- [13:02] Yeni kimlik kartınız varsa ATM’lerden para çekebileceksiniz -- [12:23] Eski başkanın girişimleri kısıtlamayı kaldırttı -- [12:06] Şahin sözünü tuttu çay ve şekerleri dağıttı -- [08:39] Bakan Ziya Selçuk madde madde açıkladı LGS’ye girecek öğrenciler için her şey düşünüldü -- [08:17] Kafeler açıldı alıştığımız herşey değişti -- [23:51] Vali Dağlı’dan maske, mesafe hijyen çağrısı --
Gündem
Düzceli yazar İlhan Akın’ın yeni kitabı satışa çıktı

DüzceSonHaber

Düzceli yazar İlhan Akın’ın yeni kitabı satışa çıktı
6.04.2020 - 09:48
0 bekleyen yorum
90 onaylı yorum

Düzceli yazar İlhan Akın’ın yeni kitabı Zor Bey Konur Alp isimli kitap satışa çıktı.

Osmanlı İmparatorluğu kurucusu Osman Bey’in en yakın silah arkadaşlarından olan Konur Alp’in adı Düzce ile anılmaya başlandı. Özellikle son dönemde yayınlanan Kuruluş Osman isimli dizide ön plana çıkmaya ve adı duyulmaya başlayan Konur Alp ile ilgili bilinmesi gerekenler Düzceli Yazar İlhan Akın tarafından kaleme alındı.

İlhan Akın’ın “Zor Bey Konur Alp” isimli kitabı satışa sunuldu. Kitabın kapak yazısında yazan “İki samimi arkadaş. Biri, Şeyh Edebali’nin öğütleri ile ileri ufuk sahibi. Biri yiğitliği ve cesareti ile ün salmış eşsiz bir Türk askeri. Biri, Kayı Boyu Uç Beyliği’nin beyi. Biri Kayı Boyu Uç Beyliği’nin en önemli Alp’i. Biri Osman Bey. Biri Konur Alp. Bundan böyle yedi düvel, Anadolu’da destanlar yazdıran, küçük bir beyliğin hızla yükselişini konuşacak. İnsanlık büyük bir medeniyetin doğuşuna şahit olacaktı. P medeniyet ki 600 yıl Dünya’ya adaletle hükmeden, Osmanlı İmparatorluğu’na ve onun küllerinden yeniden doğan Büyük Türkiye Cumhuriyeti’ne ilham kaynağı olup bütün dünyaya adalet ve doğruluk dağıtacak, sonsuza kadar gücünü ve varlığını devam ettirecekti” cümleleri kitabın tamamının büyük bir heyecanla okunacağının göstergesi oldu.

 


Facebook Yorumları
OKUYUCU YORUMLARI
0 bekleyen yorum
90 onaylı yorum
  SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Ahmet YAMAK

23.05.2020 - 23:45:08

İlhan Abim kitabınız hayırlı olsun,tebrik ederim.
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

ERCAN KAYA

9.04.2020 - 22:56:13

Hayırlı olsun değerli hocam.
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Cengiz G

9.04.2020 - 16:08:00

Kitap Konuralpi yaşatmak için yazilmis mucize bir eser tebrikler
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Alpaslan KIRMACI

9.04.2020 - 11:38:30

Sevgili hocam hayırlı olsun
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Gürün’lü Sevgili

8.04.2020 - 19:53:03

Umarım böyle kitaplarınızın devamı gelir. Çok beğendim
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Yusuf Taşhan DüZce KalkInma ve tanıtma vakfı

8.04.2020 - 17:59:35

Yazarlık düşünce bilgi bilimi geçmişi sorgulama yeteneği vatan aşki ister tebrikler
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Arif kabaca

8.04.2020 - 17:34:21

Çok değerli hocam eserlerinize bir eser daha kazandirdiniz emeğiniz için size teşekkür eder devamını içten likle bekliyoruz sağolasın güzel insan
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Selami Beyaz

8.04.2020 - 16:15:38

Şimdiden hayırlı olsun..
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Hayrullah Çavuşoğlu

8.04.2020 - 12:44:46

Hocam hayırlı olsun bu güzel eserinizi nice kitap severlerle buluşması dileyiyle saygılarla.... Babannemin cok selamı var.
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

İhsan Erarslan

8.04.2020 - 00:48:01

Abim hayırlı olsun Allah'ım bol bol eserler yazmanı nasıp etsin ( TOKAT ERBAA İVERÖNÜ)den selamlar
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Serkan aman

7.04.2020 - 23:29:47

Hayırlı olsun İlhan Abim. Emeğinize sağlık güzel bir çalışma olmuş tebrik ederim
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

İlhan AKIN

7.04.2020 - 16:57:58

Değerli Dostlarım, Düşünceleriniz ve samimi dilekleriniz beni ziyadesiyle memnun etti. Üzerime düşen toplumsal görevi büyük bir sorumluluk ve ciddiyetle yerine getireceğimden; şimdiye kadar olduğu gibi bundan sonraki çalışmalarımı da toplumun değerleriinden beslenerek sürdüreceğimden emin olunuz...
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

MAHMUT ARIK

7.04.2020 - 12:57:57

Bu kadar özveri ve samimiyetle çalışıp bizlere bu eseri kazandırdığınız için ;sonsuz saygı ve hürmetlerimi arz ediyorum.Yüreğinize sağlık ,sevgiyle sağlıcakla kalınız. DİYARBAKIR/HANİ-VEZİRİ KÖYÜ
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Aykut yıldız

6.04.2020 - 16:49:15

Bu güzel eseri bizlere ulaştırdığınız için teşekkürler
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Yusuf

7.04.2020 - 03:38:31

Değerli abim İlhan AKIN’ı tebrik eder başarılarının devamını dilerim
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Ahmet YILDIZ

6.04.2020 - 23:52:19

Yine kaleminiz boş durmamış hocam😊.Biz gençleri ayeınlattığımız için size çok teşekkürler.Nice kitaplara....
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Bitlis

6.04.2020 - 23:36:46

İlhan Akın hoca, akıcı dili ve engin bilgileri ile yeni bir kitapla topluma ışık tutmaya devam etmesi çok değerli. Hayırlı olsun...
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

galip fuat durmuş

6.04.2020 - 23:13:28

yine müthiş bir eser elinize yüreğinize sağlık İyiki varsınız🙏🏻🙏🏻
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Muhammet Demirkapı

6.04.2020 - 23:06:55

Okumaya başladığımda bir de bakmışım, kendimi hikayenin içinde buluyorum.
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

HALİM DEDEOĞLU

6.04.2020 - 22:54:47

İlhan hocam sizinle telefonda görüştük. Kaleminize ve yüreğinize sağlık. Şu kötü günler sona erdiğinde Santa barbara nın tanıtım ve imza gününüzde daha iyi tanışacağız. O günlerin biran önce gelmesi dileğimle size sağlıklı günler dilerim
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Adem Ünal

6.04.2020 - 22:45:33

İlhan beyin kalemi herdaim gönülleri feth etmiştir. Bu eserininde de ecdadımız ile haşr olacağımız kaçınılmazdır. Başarılarının devamı için duacıyım.
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

İlhan Karabulut

6.04.2020 - 22:43:11

İlk olarak yeni eserinizi tebrik ediyorum. Sayın İlhan Akın hocanın eseri özellikle yerelde yaşanmış tarihsel kişiliği farklı bir üslupla kaleme alıp ulusal bir tanıtım yaptığı için bir Düzceli olarak teşekkür ederim 1000 yıllık Anadolu inşa ve icra sürecinde alp erenlerin mayalaması günümüz insanına aktarması bağlamında önemli bir çalışma başarılarının devamını diliyorum.
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Mert KAYA

6.04.2020 - 22:04:02

Çok değerli çok sevdiğim canım abim canım Hocam canım yoldaşım çok sevindim çok mutlu oldum yine şahane bir eserle tanıştırdın bizleri yine mükemmel bir kitapla tanıştırdın eline yüreğine kalemine sağlık abim iyi ki varsın... (TOKAT’IN KÖYÜNDEN BİR GARİP..)
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Nihal Sak

6.04.2020 - 21:37:09

Çok saygı değer ilhan hocam hayırlı uğurlu olsun emeğinize sağlık başarılarınız devamını diliyorum 👏🏼
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Rıza kayaalp

6.04.2020 - 21:22:55

Hayırlı Olsun, Kalbi kalemi gibi güzel bir İnsan 👏👏👏
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Munise A. Yılmaz

6.04.2020 - 21:06:56

Sizinle Ganj'ın Gözyaşları ile tanışan öğrencilerim ve öğretmen arkadaşlarım hasretle bekliyordu yeni kitabınızı. Okumak için sabırsızlanıyoruz. Yüreğinize, kaleminize sağlık.
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Zeki MERCAN

6.04.2020 - 20:36:40

Kitabın çıkış öyküsü hakkında bilgim vardı. İlk kitaplarını okumuşken son kitabı okumayı heyecanla bekliyordum. Zevkli bir tarih yolculuğu için hazırım... tebrikler sevgili İlhan AKIN hocamız
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Lütfi DEMİR

6.04.2020 - 21:00:10

Selamünaleyküm İlhan Hocam hayırlı ve uğurlu olsun.Böylesi bir topluma kazandırmanın taktire şayan daha nice eserleri gün yüzüne çıkarmanız temennisiyle sevgi ve saygılarımı sunar allaha emanet olun.
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

İlker ÇAKIR

6.04.2020 - 20:53:37

Hayırlı olsun hocam kaleminize sağlık emimin ki tarihi birde sizin kaleminizden okumak çok daha güzel olacak
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Oğuzhan Yiğit

6.04.2020 - 20:59:41

Tebrik ederim hocam, okumak için sabırsızlanıyorum.
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Zeki ÖZDEMİR

6.04.2020 - 20:25:40

Arkadaşım İZMİRDEN selamlar ben ve DÜZCEM seninle gurur duyuyoruz bizler faniyiz öyle bir eser bırakıyorsunki gelecek nesillere IŞIK olsun imzalanmış kitabınınla İzmire bekliyorum
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Adnan Yılmaz

6.04.2020 - 20:32:50

İlhan Akın,Hocamın eserleri çok akıcı fikir ve düşünceleri ile daima müspet,yol gösterici,Bütün Eserleri,kitapları gençlerimize adeta kutup yıldızı dır. Yüce Rabbim sağlık Muhterem Hocama sağlık versinde,nice daha 25 eserler versin. Evlatlarının gününü görsün. Düzce ‘ nin medarı iftiharı Hocama Samimi muhabbetlerimi vesilenizle sunuyorum. Allah sayılarını çoğaltsın. Davası ve derdi Türk Gençliği olan İlhan Akın Hocam ,Marka Kent Düzcemizin örnek şahsiyetlerindendir. Selam ve dua ile.. 06.04.2020/Ankara Adnan Yılmaz 7. Düzce Valisi
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Nazire Çiçek

6.04.2020 - 20:33:37

Emeğinize kaleminize sağlık hocam 👏👏👏
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Mesut Can

6.04.2020 - 20:30:44

İlhan hocam yeni kitabınız hayırlı uğurlu olsun. Başarılarınızın devamını dilerim. Diğer kitaplarınız gibi farklı bakış açısı ve yeni bir yorum olacağını düşünüyorum. Saygılarımla.
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Adnan Yılmaz,

6.04.2020 - 20:24:34

Çok sevindim. Çeyrek Eser.., ne mutlu sana İlhan Akın Hocam, evlatlarının gününü göresin. Nice daha güzel ,akıcı 26.kitabını Bekliyor,tiryaki okuyucuların..! Sağlıklı günler dilerim. Adnan Yılmaz 7.Düzce Valisi
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Neşe Bayram

6.04.2020 - 20:20:40

Hitabetinin kuvvetine daha küçük yaşlarımda ilkokul sıralarında hayran olduğum, kaleminin kuvvetini de büyük bir zevkle okuduğum kitaplarında satır satır, hece hece bir solukta bitirerek gördüğüm sevgili hocam, büyük bir değer olur kendisi... Kaleminize kuvvet, daha nice eserlerinizi görürüz inşallah... Tebrikler 👏👏👏
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Yusuf TOPAL

6.04.2020 - 20:23:48

Düzcemizi ve tarihini sizin kaleminizden okumak güzel olacak İlhan hocam.
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Yusuf Nurduhan

6.04.2020 - 20:21:25

ALLAH ecrinizi arttırdım hocam. Tarihe ışık tuttunuz. Tatvan/ Bitlis'ten selâm olsun...
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

İsmail ŞEN

6.04.2020 - 20:04:43

Yeni kitap hayırlı olsun. İlhan Hoca'nın kesinlikle her kitabı okunmalı. Her zamanki gibi tarihe ışık tuttuğunu ve okuru sıkmadan gerekli bilgileri vereceğini düşünüyorum.
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Refik Bahram

6.04.2020 - 20:11:43

Hayırlı olsun...Konuralp isminin sıradan bir isim olmadığını...ağırlığının olduğunu Düzceli kendinde bulacaktır....
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

gökhan özdemir

6.04.2020 - 20:00:35

Sizinle iki çay içimlik bir sohbetin hayatımın gidişatını değiştireceğini bilmiyordum. Henüz ilk kitabınızı yazmamıştınız tanıştığımızda. Muğladan Düzceye-Düzceden Muğlaya akıp giden 11 yıllık serüvenimin başlangıcı oldu o sohbet. Yeni kitabınızı biran önce okumak için sabırsızlanıyorum. Muğladan selamlar
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Ömer Faruk ÖZCAN

6.04.2020 - 20:01:51

Çok değerli İlhan hocam bu eserin sizin kaleminizden çıkmış olması gurur verici.. Başarılarınız daim olsun inşallah...
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Sedat yiğit

6.04.2020 - 19:59:45

Hocam ellerinize sağlık biran önce okumak nasip olur inşallah
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Erdem

6.04.2020 - 19:47:19

Can hocam emegine sağlık hayırlı olsun yeni kitabın izmire imza günü unutmayınn
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Mücahit Akbaş

6.04.2020 - 19:42:36

Merakımızı giderecek güzel bir eser daha çıkmış. Çok teşekkür ederiz İlhan Hocam.
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Abdullah yılmaz

6.04.2020 - 19:46:27

Kitabı almak için sabırsızlanıyor um.
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Halil İbrahim Güven

6.04.2020 - 19:27:19

Hayırlı olsun İlhan Abim Başarılarınızın devamını dilerim ...
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Bekir Demirci

6.04.2020 - 19:15:34

Emeğinize sağlık ilhan hocam.siz çok iyi bir yazarsıniz Allah sizi basimizdan eksik etmesin.
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Melek Geçal

6.04.2020 - 19:09:51

Çok değerli ilhan akın hocamin yazdığı tüm kitaplarını okumuş olabilirim.. kalemi güçlü bilgisine hayran olmamak mümkün değil santa barbarayi yeni bitiriyorken konuralp in cıkmış olması beni çok mutlu etti. Özellikle de tarih sever biri olarak mutlaka kitaplığım da olması gerek. Emeklerinize sağlık hocam. Hayırlı olsun yeni kitabınız 😊
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Levent Mutlu

6.04.2020 - 19:06:28

İlhan hocam hayırlı olsun. Tarihi birde sizin yorumunuzdan okumak gurur verici. Başarılarınızın devamını diliyorum.
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Faruk KAZANCI

6.04.2020 - 18:35:21

Şurada burada onca tarihçi(!) dururken sen çık Düzce'nin tarihine ışık tut, aydınlat.. yetmedi kurgula, roman yaz!Pes doğrusu!Gölge etmesinler.yeter!Yolun açık olsun inşallah. Namütenahi perestişlerimle..
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Mehmet karpuz

6.04.2020 - 19:00:57

Hocam başarılarınıza bir yenisini daha eklediniz, sizinle gurur duyuyoruz her zaman. Yeni eserlerinizi bekliyoruz hayırlısıyla...
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Mehmet Can Uçar

6.04.2020 - 18:57:41

Hayırlı olsun hocam bir an önce okumak isterim
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

İbrahim Düzoğlu

6.04.2020 - 18:47:57

Akıcı uslubuyla bir İlhan AKIN eseri daha. İlhan beyi tebrik eder, Düzcenin tarihine ışık tutacağına, tanıtımına da katkı sağlayacağına inanıyor hayırlı olmasını diliyorum.
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

İzmir

6.04.2020 - 18:53:12

Üniversiteden tanıdığım bir hocamız... Birkaç kitabını okumuştum. Düzceye yolum düşerse bu kitabınıda şahsen alıp imzalatmayı isterim. Başarılarınızın devamını dilerim İlhan Hocam
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Aylin ERBAŞ

6.04.2020 - 18:45:30

İlhan Hocam yazmışsa eminim ki güzel bir kitaptır.Hemen sipariş veriyorum ve okumak için sabırsızlanıyorum.Eski dostum güzel insan,caliskanliginiz ve uretkenliginiz önünde eğiliyorum.Başarılarınızın ve uretkenliginizin daim olmasini diliyorum.
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Kenan müjdeci

6.04.2020 - 18:44:56

Hayırlı olsun sayın hocam ...saygılar,.....👏👏👏
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Enes

6.04.2020 - 18:39:55

Hayırlı uğurlu olsun
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Hüsnü KORKMAZ

6.04.2020 - 18:38:12

BİTLİS İlhan Hocam çok değerli bir İnsan ve Eserleride bizler için değerlidir.Kitaplarınızı severek okuduk ve okuyacağızda.Daha nice güzel eserlere imza atarsınız inşallah başarılarınızın devamını dilerim
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Gaffar kurnaz

6.04.2020 - 18:30:13

Eline koluna sağlık 👏🏼👍🏼
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Abdullah BİRİNCİ

6.04.2020 - 18:08:13

İlhan hocamdan güzide bir eser daha. Bu eserin Düzcemizin tanıtımına da büyük katkıları olacağına inanıyorum. Daha nice kitaplarının olacağını biliyor ve bekliyoruz inşallah. Emeğine sağlık hocam.
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Gizem

6.04.2020 - 18:18:38

Hayırlı olsun İlhan Hocam. Emeğinize sağlık.
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Hakan

6.04.2020 - 18:11:59

Hayırlı olsun Düzce’nin konuralp beldesi ni ve tarihini öğrenmek adına güzel bir kaynak herkes in okumasını tavsiye ederim
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

AYSEL KUNDAK

6.04.2020 - 18:04:19

Oğlum öncelikle seni tebrik ediyorum.Başarıli olacağını hep hissetmişimdir ama bu kadarını ben de beklemiyordum.Seninle iftihar ediyorum.Dışarı çıkamadığım için son kitabını alamadım ama Osmanlı tarihini çok severim.En kısa zamanda edineceğim.Tekrar tebrikler seni ce aileni kucaklıyorum. 👍🧡
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Furkan Demirci

6.04.2020 - 18:02:23

İlhan hocamızın değerli kaleminden bir nadide eser daha okuyalım okutalım herkese...
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Erdem Direkler

6.04.2020 - 17:58:40

Kıymetli Hocam, diğer eserleriniz gibi bu kitabın da bir solukta okunacak bir tarzda yazıldığından hiç şüphe duymuyorum. Ilk fırsatta okumak arzusundayım. Özellikle bu zor günlerde tarihimizim önemli bir şahsiyetine tahsis ettiğiniz bu romanınızın ufuk açıcı bir eser olduğuna-diğer kitaplarınızı okuyan birisi olarak- yürekten inanıyorum. Yeni eserlerinizi sabırsızlıkla bekliyorum. Saygılarımla.
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Fatih MEZARCI

6.04.2020 - 17:55:01

Hayırlı olsun İlhan Hocam. Dimağdan sözcüklere dönüşen bu güzel eserin okuyanların zihinlerine ışık, bu yolda yürüyenlere ufuk olması temennisiyle.
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Erdem Direkler

6.04.2020 - 17:58:40

Kıymetli Hocam, diğer eserleriniz gibi bu kitabın da bir solukta okunacak bir tarzda yazıldığından hiç şüphe duymuyorum. Ilk fırsatta okumak arzusundayım. Özellikle bu zor günlerde tarihimizim önemli bir şahsiyetine tahsis ettiğiniz bu romanınızın ufuk açıcı bir eser olduğuna-diğer kitaplarınızı okuyan birisi olarak- yürekten inanıyorum. Yeni eserlerinizi sabırsızlıkla bekliyorum. Saygılarımla.
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

BOLU

6.04.2020 - 17:57:46

Bu konu hakkındaki ilk kitap bildiğim kadarıyla , ilhan akına teşekkür lerimizi sunuyoruz
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Aydın Dursun

6.04.2020 - 17:45:49

İlhan hocam kaleminize yüreğinize emeğinize sağlık Hazir evlere kapanmışken okumanın tam zamanı diyorum
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Erdal Erdener

6.04.2020 - 17:43:42

Son kitabınızı özlemle bekliyordum. Öncelikle emeğinize yüreğinize sağlık ÜSTADIM. Her ne kadar Türkiye nin doğusunda Kars ta olsam da her Zaman kalbimdesiniz. Yeni çıkacak kitaplarınızı okumak dileğiyle... Kars tan SAYGILARIMLA...
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

ZONGULDAK

6.04.2020 - 17:35:34

Hayırlı olsun.Çok güzel bir eser.İlhan Abime teşekkür ediyorum.Emeğine sağlık :)
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

ZONGULDAK

6.04.2020 - 17:32:35

Hayırlı olsun.Çok güzel bir eser.İlhan Abime teşekkür ediyorum.Emeğine sağlık :)
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Ekrem ARAK

6.04.2020 - 17:29:28

Bir DİYARBAKIR,lı olarak ilçemiz hanide öğretmenlik yaptığınız dönem başlayan dostluğumuz ve bu vesile ile sizi tanımış olduğum bir değerin başarısının devamını ve nice yeni kitaplar yazmasını dilerim.
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Enes Güleryüz

6.04.2020 - 17:25:28

Ülkemizin en değerli yazarlarından olan Ilhan hocamıza hayırlı olsun
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Emre KILIÇ

6.04.2020 - 17:22:53

Roma'nın Bthnya bölgesi dediği bölgenin incisi Düzce'yi ve etrafında yer alan şehirleri fetheden Gazi Osman Bey'in en yakın silah arkadaşlarından Gazi Alperen Konur Alp'i ve mücadelesini İlhan Hocamızın kaleminden keyifle öğreneceğinize eminim. Yolunuz düşerse büyük Alperen'in adını taşıyan Düzce'nin Konuralp ve Akçakoca ilçelerini ziyaret etmenizi tavsiye ederim. İlhan Hocamızı tebrik ediyor ve yeni eserlerini okuyucuları ile buluşturacağı günleri bekliyorum.
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Badri iremadze

6.04.2020 - 17:24:24

ჩვენ ძვირფას ილჰან ბატონს ვუსურვებ პირველ რიგში ჯამრთელობას და წარმატებებს ძლიერი პიროვნება ხართ და სამაგალითო პიროვნება იყავით სულ ესეთი აქტიური. 👏👏👏
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

5454

6.04.2020 - 17:22:32

İlhan hocamı birkez daha tebrik etmek gerek. hayırlı olsun düzceye ve memlekete. kitabın gençlere örnek olması dileğiyle.. SAKARYA'DAN SELAMLAR.
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Celal Erkubilay

6.04.2020 - 17:05:58

Hayırlı olsun, tebrik ediyorum. Hem Düzcemiz hem de ülkemiz için çok değerlii olan yazarımızın bu kitabını da keyifle okuyacağım 😊
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Bu konuda yazilmis tek kitap. Yazar Ilhan Akin’i tebrik ederim.Akici ve surukleyici bir uslup. Genclere ozellikle tavsiye ederim. Dr A Imamoglu

6.04.2020 - 17:07:18

Alaninda yazilmis tek kitap. Tebrik edetim.
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Ahmet Çodur

6.04.2020 - 17:12:03

İlhan hocam yazmışsa okunur. Hem yöresel olması ayrı bir tat. Malum Konur Alp.
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Burak Küçükusta

6.04.2020 - 17:00:13

Hayırlı olsun hocam, elinize emeğinize sağlık. Tarihi sizden dinlemenin keyfini bir kez daha tadacağımız bir kitap olmuştur eminim. Yazılarınızın devamını bekliyoruz.
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Sait Kenan Güngördü

6.04.2020 - 17:04:28

Düzce böyle bir yazara sahip olduğu için şanslı
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Sait Kenan Güngördü

6.04.2020 - 17:03:33

İlhan Akın Abimin güzel kitaplarının arasına eklediği yeni bir başyapıt olmuş
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Ali bahar

6.04.2020 - 16:47:20

Hocam hayırlı olsun ilk fırsatta okuyacağım
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Emrah Akay

6.04.2020 - 16:45:51

Hayırlı ve uğurlu olsun. Bir güzel eser daha kütüphanemizde eklenicek heyecanla okumayı bekliyoruz. Teşekkürler İLHAN AKIN
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Rıdvan Arslan

6.04.2020 - 16:36:15

Hocam yeni kitabınız hayırlı olsun biran önce okumak için sabırsızlanıyorum 😊
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

İlhan AKIN

6.04.2020 - 16:06:23

25. sini yazmakla gurur duyduğum bu kitabım dilerim Vatana ve Düzce'mize hayırlı uğurlu olur; Türk Milleti'nin kutlu yürüyüşüne bir nebze de olsa yol olur, genç dimağlara rehber olur...
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

İlhami Atasever

6.04.2020 - 15:37:34

Hayırlı olsun. Herhalde KonurAlp ile ilgili çıkan ilk kitaptır. İlhan hocamı tebrik ediyorum.
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,00

Piri ali

6.04.2020 - 10:33:27

Onun değildir o kitap